Çok güzel bir doğum geçirdim darısı başınıza inşallah ☺
Sabah 7de yatışım yapıldı serum taktılar 9 gibi beni hazırladılar doğum için ameliyathaneye çıkardılar herkes ağlıyor bende tık yok çok serin kanlıyım 0 heyecan 😀
Ameliyathaneye çıktık hemşireler çok güzel karşıladı neler yapılacağını anlattılar tek tek. Anestezi uzmanı geldi iğneyi yaparken tek tek anlattı neler yapacağını iğneden korkuyodum ama hiç hissedilmiyormuş gerçekten burdan okuduklarım geldi aklıma çenemi göğsüme yasladım omuzlarımı öne çektim derin nefes aldım. İğne yapıldı direk karıncalanma hissettim sürekli ayaklarımı oynatıyorum ne zaman uyuşucam ya uyuşmadan beni keserlerde kesiği hissedersem diye çok korktum 😀 hemşireye ssöyledim ben daha uyuşmadım ayaklarımı oynatıyorum diye oda birazdan uyuşursun çekişme dışında bişey hissetmiceksin dedi. Beni yatırdılar masaya hemşireye önüme perde örtmeseniz bebeğin çıktığını görsem dedim oda olmaz dedi😀 Sonra doktorum geldi ben hala ayaklarımı oynatıyorum dedim hocam ben daha uyumadım beni kesmeyin güldü tamam dedi😀
Doktorum yukardan baktı hissettin mi dedi neyi dedim sana çimdik attım güzel uyuşmuşsun dedi bende güldüm. Hemşireye sürekli soruyorum kestiler mi diye daha başlamadılar dedi. Hiç panik yapmadım çok sakindim ta ki mideme bastırana kadar 1 kere bastırdılar bebek çıktı ağlama sesini duydum hemen yanıma koydular aha dedim bu hep böyle ağlayacak mı 😀 aldılar bebeği hazırlamaya başladılar sonra yine karıma bastırdılar bu sefer baş ağrım ve mide bulantım oldu hemşireye midem bulanıyo dedim başımı çevirdi kusabilirsin dedi. İki kere öğürdüm ama kusamadım. Doktorumda dikişini atıyorum şimdi dedi. O arada içim geçmiş biraz sonrasını kopuk kopuk hatırlıyorum. Ameliyathaneden çıkarken bir odaya aldılar çok üşüdüm dedim elime süpürge hortumu gibi bişey verdiler ısındım hemen sonra odaya götürdüler tostosum beşiğinde uyuyodu fosur fosur☺ 6 saat sonra hemşireler geldi yürütmek için kalkarken hiç baş dönmem mide bulantım olmadı baş ağrımda olmadı çok güzel bir doğum geçirdim.
Sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz. ☺☺