Esra7658 11 haftalığım kahverengi lekelenmem var doktora söyledim ama kahverengi lekeleri önemsemiyoruz dedi Başına gelen var mı
Sevdaelmc Esra7658 daha yeni basıma geldi canım benimde tam 11 haftalık olduğum da aynı seylerı söyledi doktorum baktı usg birşey yok herşey normal hiç korkma sakın fitil verdi her ihtimale karşı onu kullanıyorum yine de ne olur olmaz çok yorma kendini geçmiş olsun canım 😇
Fatma_veysel25 Esra7658 Allah akıl fikir versin benim diyeceğim şey eğer doktor işini layığıyla yapamıyorsa aldığı paradanda hiç hayır görmesin! Sen başka doktora git bence
Ilkayy Esra7658 kanamamın her hali tehlikelidir nasıl size önemsemiyoruz diyebilir çok ilginç 11 haftalıken kanamam oldu düşük tehlikesi dedi hastanede yattım 5 gün kahve leke geçene kadar salmadılar beni
Esra7658 QueenMommy gittim zaten doktora baktı ultrasonla herşey yolunda dedi kanama alanı da yok dedi kahverengi lekeleri önemsemiyoruz dedi ilaç da vermedi
Esra7658 Kanamam yok ama kahverengi lekeler var acildeki doktor iğne vermişti kullanıyorum prulotan haftada bi kere ama kendi doktorum iğneyi bir kere daha vurdur başka vurdurmana gerek yok dedi