Haticesln Bugün kontrolüm vardı çok şükür cinsiyetini öğrendik ve şaşırmadım çünkü hep hissettiğim oldu 😍 oglusum oluyor inşallah hayırlısı ile sizinle paylaşmak istedim birde güzel isim önerilerinizi bekliyorum 😍😍😍😘😘
Faziletttt Haticesln hayırlı olsun inşallah canım kaç haftalıksın bende 16+5ken %95 erkek dedi değişirmi bilmiyorum ya
Faziletttt [bilinmeyen] yok gitmedim cnm 16+5ken gitmiştim doktora o zaman dedi erkek diye önceden beri erkek dedi 20 gün sonra gidecem doktora 4. Ama bir kızım var yanımda iki tane çocuğum da babasında
Haticesln [bilinmeyen] ben hep erkek hissettim bol turşu yememe ragen herkez kız diyordu ama tam 15 haftalığim doktor kesin erkek dedi 🤗
zgeDenizKaramanAtmaca 13+3 bizim de ama hala göstermiyor kızlar bugün gittik plesantanın arkasına saklanmış dedi doktor 😬😬
Papatya2018 Kizlar bende carsamba randevum var o zamana 11+2 olucak acaba bizde cinsiyetini ogrene bilirmiyiz???? Ben hamile kalmadan onde hep erkek bebeklere asiktim hep ilk cocugumun erkek olmasini istiyordum hamile kalinca rus takvimi falan kiz dedi ruyamdada kirmizi elma yediyimi gordum simdi kizim olmasini istiyirum kendi kendime dr erkek derse nasil olurum diye dusunuyorum ama kiz hiss ediyorum insAllah yanilmiyorumdur 😀
Minikus Papatya2018 canım geçen biri yazmıştı 9+5 de öğrenmiş inşallah sende öğrenirsin hayırlısı olsun hakkında ☺😉