MercimekveAnnesi16 Gebelik şekeri hakkında bilgisi olan bilgi verebilir misiniz ? Sağlık ocaklarında yapılıyor mu ? Ne oluyor ? Yapılmazsa zararı var mı ? Ve kaçıncı haftalarda olması gerekiyor ? Hafta geçince yapılıyor mu ? Yaptıran arkadaşlar yardımcı olur musunuz ?