İkinci hamileliğim 36+5 yani bu saatten sonra heran doğabilir. Ama benim ilk doğumum tramvaydı.. bol suni sancılı çooook çok zordu. Bu hastane doğum yapanlar hangi doktorda yaptınız epidural aldınız mı hastaneden doktorlardan memnun kaldınız mı lütfen yardımcı olursaniz sevinirim