gazetecianne Ya ben hareketleri hala hissedemiyorum sorun bende mi ??? Kafayı yicem az kaldı moral olun
Nzlozkn gazetecianne 21 de hissetmiştim 23 de durdu 24 de yine başladı doktor daha küçük normal demişti sıkma canını
Azramina21 gazetecianne canım yatağa uzan sakin bir yerde göbek deliğinin altında hafif kıpırtı şeklinde oluyor zaten sadece yatarken hissediliyor bu haftada
Neyzen Bende çok geç hissettim İlk gebeliklerde normal bir durummuş Bebeklerinizin sağlığı iyiyse kafanıza takmayın bu durumu Henüz çok küçükler Büyüdükten sonra tabi ki hissedersiniz inşallah
Mucizem4111 gazetecianne bende 19+2 haftalık hamileyim bende hissetmiyorum. İkiz oldukları için erken hissederim diyordum ama bende hissedemedim. Hergün onlar hareketlensin diye çikolata yiyorum ama yok. Randevu zamanımını bekliyorum ki göreyim içim rahat etsin diye. 🙂
Mucizem4111 gazetecianne bende öyleyim bebekler aslında çok hareketliler ama ben hissedemiyorum hissedebilmek için çok uğraşıyorum ama yok. Onlar iyi olsunlarda geç hissetsemde olur durumumum iyi olsa herhalde eve ultrason cihazı alır hep onlara bakardım iyiler mi diye 🙂