baharyeto123 Bir_abla https://www.hizliresim.com/pnkqr1z normalde merak etmiyodum ama okuyunca merak ettim nub ilk kez duydum benimkinede bakar mısın ☺️
Nur_07 Bir_abla ayy hadi inşalah canım benim cumartesi öğrenicem öğrenince yazarımm bir tane kızım var birde oğlum olaun çok istiyorum Allahım nasip ederse inşallahh 🙏🏻 Dualarınıza beni dahil edin gönlüme göre versin Alalhım 🙏🏻🥰🌸
kivirciginannesi Snmgrbz ben:) ilk gebeliğimde %80 erkek denildi, kızım 2.5 yaşında:)) şuanda 16+5 teyim %70 kız dedi dr. Bakalım ne olacak
Yavuzz Snmgrbz hayırlısı olsun canm bana da çıkıntı yukarı doğru olduğu için 12.hafta da erkek dedi yüzde 70 14+6 da doktora gittimistim yine başka bir doktora oda çok net şekilde erkek dedi bacak arası açık to bayada da netti bakallm hayırlısı
Bir_abla Meleekk öğrenemdim desem 😂 en son 30 da erkek dediler doğdu ki kız ilk kız dediklerinde 14 teydik ama
Ergunsed Snmgrbz bende dun 12+1de doktora gittim %60 erkek dedi bende cikintiyi gordum doktorum belli olmaz dedi oglum var kiz olucak diye hissediyordum cok farkli hamilelik yasiyorum belki kordondur belki vulvasi sistir diye umuyorum