Şu anda gebeligimin 33. Haftasındayim 3 hafta sonra memlekette gorumcemin düğünü var kendi arabamizla gidicez zaten ama 7 saat civarında sürüyor eğer doktor da izin verirse gitmeli miyim riske atmış olur muyum sizce dogumumuda normal istyorum doktor doğum pozisyonunda şuanda zaten demişti bu arada 2 haftada önden gidiyor bebişim ? 🥺