Kediannesi123 bende akademiye gidiyorum ama daha doğum yapmadım orda yapan arkadaslarim var belden vurulan iğneden sonra ağrısı olmayan çok nadir illaki oluyor ben sezeryan olursam tamamen uyusturmali isteyeceğim sende öyle yapabilirsin çünkü bel ağrısı da kalıcı olabiliyor bu hastaneyle alakalı değil ve şu pandemi döneminde en temiz hastane akademi