Belden epidural oldum acımıyor ben cok huyların gidiklanan biriyim ondan zor oldu hep kımıldadım iğne içinde yarıda kaldı falan zorladılar,bastirma yapıldı ama bebek çıksın diyemi yoksa kanama içinmi hatırlamıyorum ama ,bastırmadan önce omuzlarında aci hissedeceksin sabret dediler offf o omuzdaki his feci biseydi ama cok kısa süreli tabi oyle yani