Anneolmak30 Eda115354 yaa dimi insan öyle oluyor hamileyken de hep diyodum kendi kendime bu kilolar artık hep bende kalıcı diye daha önceden hiç bu kadar kilolu olmadığım için heralde :)) baya bi rahatladım herkes veriyormuş kilolarını 🤌
Eda115354 Anneolmak30 bi tek kilo değil çatlak sarkık hepsi 🥲 inşallah ben de o kilo verebilen kesimden olurum 🥺
Tlybilgic24 Anneolmak30 benimde aynıydı doğumdan çıkınca 3 kilo verdim dedim bebeği çıkarıp diktilermi diye düşündüm 25 günlüğüz şuan 69 dan 61 e düşmüşüm sezaryen olduğu için 2 hafta sürüyor kilo vermeniz önemli olan emzirmek emzirdikçe kilo veriyorsunuz ve sürekli su tüketin gidiyor ilk zamanlarda şiş olmanız çok normal ödem oluyor ama 2 3 güne gidiyor ödem
Anneolmak30 EyMerve EyMerve evet ya ödemim de cok fazla bacaklarım ayaklarım bile inanılmaz şiş durumda
Arenn canim her bunye bir olmuyor malesef hemen gitmiyor kilolar zamanla gidiyor yeni dogum yapmissin odem vs oluyor zamanla gidicek bende ilk dogumumda sadece 4 kg vermistim sonra sonra azar azar gitti
SedaOzdmrr Anneolmak30 Hemen tartilmasaydin ben 10 gün beklicem sonra tartilicam anca ödemi falan atarım o kadar ağrı kesici serum falan veriyorlar
Sermec27 Anneolmak30 ben 47 kıloyla hamile kaldım doguma 55 le girdim doğumdan çıktım 48 bucuk kıloydum 6 bucuk kılo gitmiş doğumdan sonra 27 gün oluyor doğum yapalı 49 olmuşum ama kılo almak istediğim için yiyorum bol bol 🥰
Ozge890 Anneolmak30 evet evet ben 90 girdim 80 kiloyum suan uygulamalar indirdim hafif egzersizler her gün onları yapıyorum şimdi insta sayfasından tayt korse söyledim onu günlük kullancam suan kac kiloyum bilmiyorum göbeğim cok çirkin bi şekilde kaldı oda korseyle gecer diye umuyorum indirdiğim uygulama cok iyi egzersizler cok yorucu değil zor da değil idare eder
Zhraaltun Anneolmak30 54 ile hamile kaldım 72 ile sezeryana alindim cktim sadce 3 kilo gtms allahm dunya basima yikildi😁😁 ameliyatn wrtesi günü korse taktim 1 bck ayda tam 13 kilo verdim 56 57 kiloda suan ikimciye hamile kaldim😍
Anneolmak30 Zhraaltun ne güzel allah kucagınıza almayı nasip etsin tekrardan 😍 bende artık zamana bırakayım elbet gidicek kilolar
ATC Anneolmak30 ben normal dogum yaptım ama bende 77 ylr girdiğim doğumdan 73 le çıktım sadece 4 kilo gitmişti bebek 3 kiloydu suyum çok fazlaydı ama sadece 4 kilo gitmişti sonradan yapıştı kaldı zaten
Simay2 gamzosgamzos çok iyi gitmiş ben malesef veremedim 😁 çok şükür 6 ayda eski kiloma donmustum şuan gene hamileyim ve 70 kiloyum 🤭