Glsnisa14 Tugbaktan folik asit kullan muhakkak bebişin yeni anlaşılan 😊 fındık, badem ve ceviz De tüket.
Aysegul-0 Tugbaktan Canım en az iki katına çıkması gerekiyordu sen yine moralini bozma doktor daha iyi bilir bı konuş bakalım ne diyecek Allah yardımcın olsun
Tugbaktan Kizce1_ valla yarın son kez bakılacak kese gibi birşey gördü ama dış gebelikten şüpheleniyor yarın artmamışsa kürtaj yapcak 😞
Kizce1_ Tugbaktan hayırlısı olsun canım öyleyse bile bidaha denersin vardır bi hayır bunda da 🤲 sonuçta bebeğin oluyo bunu biliyosun 🤲
Tugbaktan Kizce1_ öyle sadece ilk bebek olunca biraz zor oldu kabullenmek bana ve eşime ama herşeyde vardır bir hayır 🥺
Bebekbaylar Tugbaktan keseyi görmüş demekki cnm gebelik var demek yerleşme kanamasi olduğunu düşünmüşse doktorun