Dilara93 Merhaba arkadaşlar 2 gün önce kontrolüm vardı 23+4 te bebeğimin kilosunun 1 hafta geriden geldiğini söyledi doktorum benm beslenme şeklimin sebep olabileceğini söyledi böyle bir durumla karşılaşanlar nasıl beslendiniz benim içimden gelmiyor iştahsızlık var ama zorlayacam kendimi artık 1 hafta sonra tekrar kontrolüm var hızlıca toparlamam için ne yapmalıyım
Aslihan26 Dilara93 merhaba benimde 2 hafta geriden geliyor bebeğim aslında beslenmeme ıyi ama genetik faktör de var bizimkini ona bağladılar. Ama muz süt yumurta kaşar ceviz falan öneriyorlar genelde kilo aldırıyor diye
Birglbiray Muz şahsen ben muz yediğim de onun kilosunda artış olduğunu gördüm ama diğer hamişlerin de vardır bi bilgisi ben sabah akşam muz yiyorum 🤗
Dilara93 Birglbiray 🥛 sütü çikolatayla tatlandırıp başladım fazla fazla içmeye Muz alıcam hemen teşekkürler 🙏😘😘
Aslihan26 Dilara93 inş. Sağlıklı olduktan sonra problem yok doğduktan sonra da kolay toparlıyorlar. Çok takılma
Birglbiray Dilara93 eşim ilk zamanlar da muzu ezip sütle karıştırıyor içine de bir miktar bal koyuyordu hatta içine ceviz de ezip koyabilir emin ol çok yararlı 🤗
Epelinkiran Ben kaşar oeyniri çiğ badem kefir çok tüketiyorum ara öğünlerde çünkü doktorum çok kilo aldığım için beni diyete soktu ama bebeğimin kilosu bi hafta önden gidiyor