02112017 şimdi 34′deyim ama 28. Haftdamdan beri aynı şeyleri yaşıyorum. İlk başladığında çok endişelenip hastaneye gittim, nts de sancım çıktı, serum yedim. Sonra magnezyum kullanmaya başladım günde 2 tane. O zamandan beri 10 günde 1 kontrole gidiyorum çok şükür açılma vs yok, doktorum yalancı sancı dedi fakat tabii ki takipteyiz her an gerçeğe de dönebilir diye 😂 sizinki de yüksek ihtimal yalancı sancıdır bence ama takipte olmakta fayda var. Günde 7-8 kereyi geçiyorsa mutlaka gidin hastaneye