Kubra2721 Kasım anneleri detayli ultrasona girdiniz mi nasil geçti bizimde yarin randevumuz var bi önerisi tavsiyesi olan var mi 🤗
Egemenim64 Kubra2721 Ben geçen hafta girdim benim kız sırtını döndü kalbini ve yüzünü göstermedi hep sırtı dönük oluyo yarın tekrar gircem inşallah bu defa gösterir çikolata vişne suyu işe yaramadı 😂
minikask35 Kubra2721 bende 2hafta önce girmiştim sırtı dönük olduğu için yüzünü ve kalbini göremedi dün tekrar gittim bu sefer her şeyine baktı. Tok gitmen gerekiyor bilgin olsun
Eccem12 Kubra2721 20+6 da girdim iki gün önce. Doktor 15-20 dk arası baktı, tüm ölçümleri aldı, bu esnada sorularıma cevap verdi, kendi tavsiyelerini iletti. Bebişin yüzü olan fotoğrafı, rapor kağıdını ve ultrasonun CD sini verdi.
BurcuGorkem Haftada girdim Gayet memnun kaldım 1 saat sürdü incelemesi, kalbine tüm damarlarına, beynine, anneden bebege kan giden damarlara, parmaklara,yüze herşeye bakıyor.
rabiakus Bende bu hafta girdim perinatolojide yaptırdım ama 15 dk sürdü ayrıca üç boyutlu yüzünü göstermedi doktor onun için küçük dedi anlamadım 🤷🏼♀️
Kubra2721 gokturkefe Ben malatyada oturuyorum simdi anneme geldigim icin mecburen burda yaptiracagim detayliyi fethi hanay yapiyormus oraya gidecem ☺️ siz nereye gidiyosunuz
gokturkefe Kubra2721 bende Anadolu’ya hemde devlete gidiyorum detaylıyı fakültede yaptıracaktık fethi hanay da aynı ücret olunca oraya yaptıracağız eşi de alıyorlar da birazda o yüzden 😊
gokturkefe Kubra2721 inşallah canım ❤️ 20 haftalığız izine gideceğimiz için yarın yaptıracağız erkek cinsiyet sizin nedir kaç haftalıksınız ? 😊
Merlival Kubra2721 bende yarın sabah giricem nasipsr erken.. yemek yiyip gitmek lazım hareket etmesi için bi de yüzünü dönsün diye dua etmek lazım :)