Tugbaumit Kontrole gittim bebek ters ve açılmam var tehlikeye atamam dedi Doğuma alıcakları birkaç saate dua edin lütfen 😔🙏
MucizemE Tugbaumit Sağ Salim kucağına al inşallah Kilosu felan nasıl canım birde ters demişsin Doğum pozisyonunda mı
Momsbaby Tugbaumit canim allah yardimcin olsun saglicakla gelsin bebegin kac cm acilman varmis peki . Benimde acilmam var ama normal dogum icin bekletiyolar
Tugbaumit Prensess_annesi serumla tutmaya çalışıyorlar canım çok küçük dedi ne kadar tutarsak kar dedi onu bekliyoruz bakalım 🙏
SerapTadelenTtnc Korkma canım senin ve bebeğin için en sağlıklısı bu emin ol benim 39haftada seZeryan oldu tersti bebeğim hiç korkma doktoruna güven bak yine hamileyim 33+5 günlük bebeğim yine ters yine sezeryan olacağım rabbim yardımcın olsun ters bebekler biliyorsun normal doğamıyor sağlıkla kucağına alırsın inşallah