Dilek123321 Kızlaaaar bugün 11+4 doktor kontrolüm vardı doktorum cinsiyet konusunda tahmin yapmak erken önümüzde ki kontrole geldiğinde tam tahmin yapabilirim dedi sizin tahmininiz nedir ? https://resimyukle.io/r/H8gmXBFXP5
Dilek123321 Bir_abla çok teşekkür ederm torunun için genellikle neye göre bakıyorsunuz ilki kız benim her anne gibi ikincisi de erkek olsun istiyor gönlüm tabi ilk başta sağlık 🙏🏻
YrtswnArkn Bir_abla [url=https://www.hizliresim.com/mgz48cy][img]https://i.hizliresim.com/mgz48cy.jpg[/img][/url] bize de bakabilir misiniz 🥰😄