Semaselcuk hiç bi sıkıntı olmuyo canım yapılan anestezinin bebeğe bi zararı yok eğer ağrın tutarsa kötü erken doğuma sebebiyet veriyor her dönemde kanal dolgu yapılabilir enfeksiyonsuz dişse çekimde yapılabilir endodonti uzmanının yanında asistanlık yapıyorum ovyüzden bu kadar net söyleyebiliyorum 😊😊