Pati ben dün yaptırdım. Önce ultrasonla bakıyolar ense kalınlıgını ölçüyolae, burun kemiğine bakıyolar. Sana bikaç soru soruyor sigara içiyormusun, ikiz mi, hiç kanaman oldu mu gibi bikaç soru. Sonra kan veriyorsun bu kadar. Ben istanbuldayım normalde doktorum özel hastanede ama 2li tarama testine devlette yaptırdım sonuçları kendi doktoruma götüreceğim