huma2018 Kızlar ben 23 haftalık gebeyim bebeğim iki gün çok sert güzel oynuyor bı iki gün çok yavaş yavaş oynuyor tedirgin oluyor um normali ya sizde durumlar nasıl bebebk hareketleri fln
Funda2735 huma2018 normal canım o hafta bende öyleydim 25 e giriyoruz aynı korkma hareket etsinler de yeter
minikask35 huma2018 bende 23.haftadayim bu hafta hareketleri daha şiddetlendi. Ama kasıklarımda toplanıyor gibi hissediyorum özellikle sırt üstü yattigimda.
11isimsix Benimde 23 haftalık genelde yemek yedikten sonra oynuyor ama bi kaç gündür sürekli bi tarafta toplanıyor geceleri daha çok sizinde oluyor mu bide kasıklarımda duruyor bebek çıkıcakmış gibi hissediyorum
huma2018 11isimsix evet benimde sürekli sağ tarafımda toplanıp duruyor. Ozmnda hareket ediyo ama çok yavaş yavaş o yüzden tedirgin oldum yoksa herkeleri her gün hissediyorum
Sevim1609 11isimsix benimde aynı şekilde ya bazen korkuyorum. Mesela dün akşam alttaydı hissettim resmen ama sabaha o baskı gitmiş
Merve5561 11isimsix ya bu toplanma bende de oluyor sertleşiyor dimi karnınız toplandığı zaman günde kaç kere oluyor
Tugce49 22 haftalık gebeyim aynı şekil bazen hissediyorum bazen çok az oynuyo normal korkulacak bişey yok inşallah 💙
huma2018 Tugce49 İnşallah kız bide benim ikinci daha tecrübeli olamam lazmim ama nerde anelik işte vala😂hep bi korku
11isimsix Merve5561 Merve5561 evet sert oluyor göbeğimin şekli değişiyor dün baya çok oldu saymadım valla
BurcuGorkem Ben 24 haftalık hamileyim, bizimde öyle bazen çok enerjik göbeğimi zıplatıyor baxzen de cok az hareket ediyor. Ama babası konuşunca yine vurmaya baslıyor o sekılde deneyin
huma2018 Funda2735 ay birazda olsa içim.rahatliyo ya rabim sagsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻