Arkadaslar devlet hastanelerinde yeni dogan bebeklere rutin asilarla birlikte covid asisida yapiliyormus diye birseyler okudum internette. Hatta kimseye sormadan direk.yapiyorlarmis.falan. boyle birseyle.karsilasan yada duyan varmi aranizda. Ben bursa sehir hastanesinde dogum yapacagim. Burda daha oyle bisey duymadim ama tedirgin oldum