Deniz-Hicabi2604 Hanımlar tayinimiz buraya çıktı tayin öncesi doktorum 4. Ayda kontrole gitmemi söylemişti fakat ne randevu alabiliyorum nede doktor bulabiliyorum Diyarbakır’da olup gittiğiniz doktorları paylaşırsanız sevinirim 🙏
Sedaaakurul Deniz-Hicabi2604 Memorial a gidebilirsiniz çoğu doktoru iyidir önerilir, ben Zelal hocaya gidiyorum o da ilgili bir doktor ama bir haftadan önce randevu bulmanız çok zor
Hatice2121 Deniz-Hicabi2604 bende Memoriale gittim ama ücretten dolayı vazgeçtim batı hastenesi Zozan hanıma gidiyorum artık tavsiye ederim 123 lira doğum 2000 civari
Nagihan18 Ben de memoriale gidiyorum Neval hanıma memnunum randevu bulmak zor baya öncesinden almanız lazım
Deniz-Hicabi2604 Nagihan18 bana da 3 arkadaşım Neval hanıma git dedi ama randevu yok hiç bir şekilde 🙁🙁
Sedaaakurul Deniz-Hicabi2604 Ben de böyle bir durum yaşamıştım şehir dışına gidicektim bulamadım randevu araya alabilirler mi diye rica etmiştim almışlardı. Siz de deneyin isterseniz pek geri cevirmiyorlar bu şekilde