Tatlimomy benim de bir iki haftadır öyle çok azdı hareketleri doktora gittim dün dedim bakalım dedi, salladı karnımı tepki verince bak tepki veriyor harekete merak etme alanı dar artık normal dedi. Hatta sonra nstye girdim orada da az hareket etti çikolata yedirttiler oksijen bağladılar sıkıntı yok dediler, dr da nstye baktı problem yok merak etme dedi