Prensess_annesi Kızlar bebeğim hareketli onun hareketleriyle bianda alt tarafımdan bıçak saplandı bağırdım resmen evde şimdi de ara ara bıçak saplanıyor kasıklarımda ağrı Yok ama alt tarafıma bıçak giriyor hissi var birde belim ağrıyor sancı mı acaba
YaSeEeeee Yalancı sancıdır belki istersen doktorunla konuş bende 35 hafta oldum arada bana da çığlık attırıyor yalancı sancılar 😯
Burcu59 Aynı durumdayız 35+2 yim bende dısarda dolasırken birden bi agrı girdi aglıycaktım nerdeyse daha önce de dogum sancısı cektim ama unutmusum o mu degil mi anlayamadım cok sertti bebekte icerde hareket etmiyodu simdi yumusadı uzanıp dinlenince hafiften adet agrısı gibi agrım var ama umarım yalancı sancıdır daha zamanı var cünkü🙏
Happygril Burcu59 benimde adet sancısı gibi sancim vardı nst de sancim çıktı ihmal etmeyin canlar dikkat edin
Burcu59 Happygril cok tesekkurler devam ederse diye takip ettim ama dinlenijce tamamen gecti. Yine de icimde bi telas var yarın sabah bi gidip muayene olucam insallah