Kızlar 39+1 im şu an ve nerdeyse hiçbir belirtim yok ve artık doğurmak istiyorum. Bayrama kalmasını hiç istemiyorum doktorum da yok ailem erkenden gelecek bayramı boş bekleyerek geçirmek istemiyorum. 2 sebebim var kısaca. Doktora pazartesi gününe kadar hala gelmezse o anki duruma göre suni sancı veya sezaryen ile doğumu yapalım demeyi düşünüyorum. Sizce mantıklı bir hareket mi? Bir yanım da bebeğin kaderiyle oynama bırak kendi haline diyor.