Kizlar bnde bayramdan sonra baktircam valla doktorum da ikili teste gel dedi direk herşey bebeklerin sağlığı kafaniza takmayın stres yapmayın kucağımiza alacağımız günü bekleyin bol bol dua edin elimizden gelen bisy yok verici olan Allah çok şükür yinede..bnm 2 kaybım oldu daha önce translokasyon oldu bu 3 gebeliğim tüm testlere gircem gerekirse.bana da dua edin kızlar..