demirmommm ben 7. Ayıma kadar zofer kullandım hatta geceli gündüzlü kullandığım oldu. Geçirmiyordu ama içtiğimde 4 kez kusuyorsam içmediğimde 7 kez kusuyordum. Doktor içmezsen kendine ve bebeğe daha çok zarar verirsin demişti bende içtim 3. Ayımda zaten kusmaktan kesem yırtılmıştı. 7. Aydan sonra hafifleyince prilam kullanmaya başladım şuan 37. Haftama giricem hala da kullanıyorum. Tabiki zararı vardır ama içmediğinde de zarar oluşuyor. Doğuma kadar kullananlar olduğunu duymuştum zoferi sağlıcakla bebeklerini aldılar kucaklarına. Allah yardımcın olsun inşallah seninde