Berna02 Merhaba.doktora 4 hafta 5 günlükken gittim keseyi gördük çok şükür ama daha çok erken diye bebek şuan görülmez dedi doktor. Kaçınci haftada görebiliriz bebeği acaba
Bett_blog Berna02 5 haftalıkken öğrendik 6 haftalıkken kese gördük 7 haftalıkken kalp ayışı duyduk 12 haftalıkken cinsiyetini öğrendik 17 haftalıkken hissetmeye başladım 35 haftalıkken doğacağı günün tarihini aldık😍 5 ağustosa ve şuan 35+2 den selaammm😍😍😍
Esoiso Gln1992 benimde aynı şekilde alttan muayene de görülmüştü ama benim 6. Haftaya kadar kese gözükmedi
Bebito-ve-annesi Berna02 keseyi 5. Haftada gördük kalp atışı 6 ve 7. Haftadaydı bebeği 10 11 hafta da gördük diye hatırlıyorum
Ervasenaa 5+5 de gittiğimde görünmemişti sadece kese gözüküyordu ama 7. Haftada gittiğimde bebeği de kalp atışını da gördük 🥰