Bsra_92 ben de daha 11 haftalık hamileyim ama kese görülmesinden itibaren ona gidiyorum sanırım kontrolle birlikte 4 kere gittim. Çok bilgili, deneyimli bir doktora benziyor aynı zamanda çok güler yüzlü ama aşırı derecede yoğun onu söylemem gerekir ona göre de odada fazla durmuyorsun bakacağını bakıyor sorun varsa alıyor hemen çıkıyorsun doğuma gelince normal doğum önceliğiymiş ama farklı bir durum gerçekleşirse hiç riske atmayıp sezeryana geçiyormuş dendi ama bilemeyeceğim tabi