Merhaba 6,5 haftalık hamileyim. Dün yola çıktıktan sonra bir damla açık renkte lekelenme olmuş. Doktorum progestan 100 alalım fitil olarak uygulayalım dedi. Sıcakta pedli geziyorum ve sürekli bir şey var mı diye kontrol ediyorum, paronaya oldum iyice. Dünden beri o bir damlanın dışında herhangi bir şey yok. Devamı gelecek olsa şu ana kadar tekrar görür müydüm? Yorumlarınızı rica ederim🙏🏻