Eeserer ben İstanbulda Maltepe Mehmet toprak hastanesine gidiyorum doktorum Birsen hanım. Bak ben Nisan ayında şiddetli kanama sonucunda Kızılaya gittim orada ki kadın doğum u bana kistim var tedavi olmalısın ve kilo vermelisin dedi. Ben çok korktum olmayacak diye ilaca başlayacaktım Mayıs ayında ben yine adet olmadım 10 gün adetim geçti. İçime kurt düştü ne yalan söyleyim test yaptım 2 çizgi çıktı. Kan verdi 2binlerdeydi değerim o kadına gittim inanamadı hamile olduğuma beni ultrasona aldı önce keseyi göremedi dalgasını da geçti kilo var keseyi göremiyorum fln diye neyse keseyi de gördü bu kez bana 5 hafta da başladı 6. Haftada kalp atışını duymam lazım yoksa iyi olmaz gibilerinden. Dedim bu kadından bi cacık olmaz daha sonra aradan 1 hafta geçti ben kendi doktoruma geldim 6 haftalık tı sesini çok derinden duydu ben duyamadım. 7. Haftada gittim ultrason un sesini açtı 🤗🤲 kurban olduğum kalbi nasıl pat pat atıyor sen bana güven dedi doktor o gündür bugündür aynı doktor dayım. Benim hikayem sana umut olsun♥️ doktor çok önemli gerçekten biraz nazlanıyoruz ister istemez ama onlarında bizi telkin etmeleri gerekiyor. Umudunu hiç kaybetme çünkü benim umudum hiç ummadığım anda geldi🎈. En çaresiz anım da şükürler olsun Allah sana da nasip eder inşallah. O ses dünyanın en güzel sesi. Sende duyacaksın inşallah dualarımdasın🤲