1875 Kızlar elim ve ayağım aşırı derecede kaşınıp küçük kabarcıklar halinde şişmeye başladı kağıdımdan sonra şişiyor normal mi yoksa bi sıkıntı mı bar sizce doktora gitmelimiyim 27 haftalık hamileyim
Mom726272 1875 kaşıdıktan sonra kabarması normal aslında ama şiddetli olması normal mi bilmiyorum benimde karnımın Bi yeri kaşınıyo sürekli 27 haftalık hamileyim
Mavi87 Doktora gidin gebelik kolestazı yada ürtiker olabilir. 1875 Aynur-13 Mom726272 Minik_portakal_ Kelebek14
Aynur-13 Minik_portakal_ 31 haftalık hamileyim ilk defa dün gece uykumdan uyandım avuçlarım kaşındı yani çıldırdım aşırı derece de kaşındı çünkü sizde se öyle mi döküntü vs yok
Kelebek14 Bilen varsa banada soylesin karnimda leke halinde yaralar cikiyor ve cok kasiniyor kasidikca dahada kotu yara oluyor
Meleekk Kelebek14 dün bende de sinek ısırmış gibi kabarmış göbeğim de Bi yer kaşındı baya valla kaşıdım bende şimdi baktım Bi tane daha var kötü olursa doktora gitcez artık neden oluyo acaba 🤔
Mom726272 Mavi87 bende ürtiker var zaten ama hortlamış değil henüz geçen hafta kan idrar tahlili yaptırdım ama bişey çıkmadı
Mavi87 Meleekk aynı canım bendede var. Alerji hapı verdi bana doktorum bugün. Normal dedi çoğu gebelikte oluyor dedi. Ufak ufak kırmızı kabartılar. Aynı sinek ısırığı gibi
Kelebek14 Meleekk ilk basta bndede sinek isirigi gibi cikti sonra yaraya sonra lekeye donustu 2 ay oldu gecmedi bitane daha cikti inanilmaz kasiniyor gecen hafta kontrolde doktora gosterdim ilgilenmedigini cildiyeye gitmemi soyledi fakat bu yogunlukta kontrole bile zor randavu aliyorum
Meleekk Kelebek14 haklısın randevu almak çok zor gerçekten bide gittiğinde doğru düzgün ilgilenmiyolar sinir oluyorum Bende çok kaşımamaya çalışayım bari inşallah fazlalaşmaz 😕 geçmiş olsun canım sanada inşallah kremle felan geçen Bi şeydir 🤲