Kızlar geçenlerde kilo sezeryan Normalde randevum perşembe günüydü yani bugün ama içime kurt düştü ve randevuyu erkene salı gününe çektim çünkü hareketleri de öyle eskisi gibi sert tekmeler yoktu daha sakin ve azdı doktora gittiğimde 37+6 idik kordon bir tur dolandığını sıvısında partekuller gördü o partekuller ya stresten kaynaklı kaka olduğunu ya da vücudundaki koruyucu olduğunu söyledi haftasının kilosunun bir sıkıntı yaratmadigini söyleyerek sezeryan önerdi yoksa kaka ise zehirlenebilcegini söyledi apar topar eşyalarımızı aldık yattık ben doğuma girene kadar korku içindeydim beni ameliyathaneye götürürken hüngür hüngür ağladığımı hatırlıyorum belden uyusturduktan sonra hiç ama hiç bisi hissetmedim zaten 7 8 dakika sonra oğlumun suratını ve sesini duyunca tüm o ağrı sızı korku yok oldu yanağıma koyar koymaz yanağımı emmeye çalışmasıyla tüm acılarım kaygılarım yok oldu. Şuan 2 günlüğüz sütüm gelmiyor ama emiyor doktorlar sezeryan da geç gelebildigini söylediler kaşık biberonla mama takviyesi artı beni emiyor ağrılar derseniz evet yatıp kalkarken çok zorlanıyorum bazen gözümden yaş geliyor ama cekilemicek gibi bir ağrı yok annem benimle ben emziriyorum annem gazını çıkarıyor mama yediriyor egilemedigim için ama yavaşta olsa yürüyorum sakın benim gibi korkuyla gitmeyin korktuğuma o anın tadını yaşayamadığım için üzülüyorum ama olsun tatlı bir anı olarak kalacak bende sizde korkmayın kızlar göründüğü gibi değilmiş pozitif düşünün pozitif olsunn