Kızlar ne zaman doğurucam doktor suni sancı derken😬 suni sancısız doğurmam için napmam lazım derken çok şükür sabaha karşı geldi Melis kuşum🐣 40 haftayı doldurmaya bi gün kala. Bu kızlar tembel buara herhalde bekletiyolar annelerini.göya erken gelirlermiş. Geçen haftadan beri 5 cm açıklıkla bekliyodum. Gece 12de sancılar başladı ama bu öyle yatıp dinlenince geçcek gibi değildi. anladım ikinci doğumumda olduğu için az çok biliyodum. Belden vurdu kasığa yayıldı ve tualetim geliyo gibi oldu. Neyse 25 dkda olan sancılar saat 2:30 gibi 10 dk bire düştü. 3te hastaneye geldik 8 cm açılmam olmuş✌🙈 5te doğumhanede tam açıkla gittim. 5:30da bebeğim kucağımdaydı. Şuan yanımda mışıl mışıl uyuyo.Rabbim herkese doğumunda yardım etsin bir avazda kurtarsın o yolda kimseyi eylemesin inşallah. Bana göre doğumumun üzerinden yeni 3 saat geçmesine rağmen pozitif bi doğum oldu.ilk bebeğimde 17 saat sancı çekip gelince bu 5 cmden sonra olan açılma baya hızlıydı bana göre. Sabır edin bol bol nefes alın verin kasılmalarda. Hepsi gelip geçiyo bebeğiniz göğsünüze konulduğunda👍👶 sorularınız varsa alabilirim doğumdan önce yaptıklarım sayesinde bukdr açılmam oldu sanırım bide ikinci doğumum onunda etkisi büyük tabi. Buarada Doktor geçen haftaki ölçümde 3600gr 52 cm demişti. Doğduğu kilo 3860gr boy 52 cm. Bi haftada 200 gr. alınabiliyomuş son haftada🤷♀️ bazıları son hafta almaz diyo ama her bebek inanın farklı alıyo kiloyu. İlk kızımda 3 yaşında oda 3550gr 52 cm doğmuştu🥰 bekleyen herkese kendi sancısıyla ve çok kısa sürede kolay doğumlar diliyorum🙋♀️❤