Selma__ Nehir-Poyraz dün 3 tane yemiştim bugün de Yedim 3 tane yarın bakıcam artık yumurtlama olup çatlama olmamasından endişe ediyorum ben 😞
Ayse32 Selma__ Allah Allah cok garip yarın da çatlama olmazsa adetinizi bekleyin bence gebelik olabilir ya da kist oluşmuş olabilir ama bu günleri mutlaka değerlendirin 🌸 umarım gebelik haberi alırsınız 😊
Ayse32 Selma__ yoktur inşallah çatlama yumurtlamadan 24-36 saat sonra gerçekleşiyor belki tam o zamanlara yakın yaptıysanız testleri hepsinde öyle çıkmış olabilir sonuncu sa hafif silinmiş zaten bence yarın silinecek diger çizgi 😊