Semadeniz Progestan gece yatarken,corasprinn yerine ecopirin kullandım kahvaltıdan snra tok karnına, folik asit aksam yemeğinden sonra tok karnına,oksapar korona geçirdim gebeyken bunun icin ignesini vermisti doktor her aksam saat 9 da duzenli olarak esim iğnesini vurdu benim düzenim bu sekildeydi