Nişanım geldi 1 cm açıklığım 100 lere vuran sancı var doktor kontrol amaçlı yatış vermişti suyumu bekledik gelmedi. Bugün çıkış verecek 38. Haftada olduğum için suni sancı vermeyeceğim içeride kalabildiği kadar kalsın ne zaman gelmek isterse başlatırız dedi. Sancılarımı hissetmiyorum bu iyi mi kötü mü ? Bu halde de açılmam olur mu ?