Yumurcakk cane pone 💋💋biliyorsun ben sezaryen oldum günde 6 saat arayla 2 alvedon 1 ipren alıyordum ağrıyı anca kesiyor çünkü. Doktor kullan dediyse kullan sana ve bebeğe hiçbir zararı olmaz. Ayrıca İsveç ilaç konusunda çok üstte vücut kendi kendine iyileşsin diye yeri geldiğinde ilaç dahi kullandırtmıyor. Uygun görmüşler ki kullan demişler emzirdiğim halde ben 3 ilaç aldım 6 saatte bir. Barnmorska eve gelecek o sana daha ayrıntılı anlatır sadece emzirirken alvedon kullanmanın hiçbir zararı olmadığını 🌸🌸💋💋❤️❤️