Hamileanne0 vallahi canım hiç acım olmadı tam tersine çok iyiydim 6 saat sonra yürüdüm ondada iyiydim hafif ağrım olmuştu ama ağrı kesiciler ile oda düzeldi 6. Günümüz bugün 5 gün depend kullandım bugün iç çamaşırı ve lohuda pedi kullanmaya başladım sezeryan yerimde öyle acı yada ağrı yok sadece benden sana iki tavsiye oturup kalkarken, yatarken kalkışlarına dikkat et o zaman acı hissedebilirsin birde kesinlikle süt arttırıcı takviyeler kullanmaya başla Bestlak damla,humana çayları ve promalt kullanmani tavsiye ederim gerisi zaten çok kolay şimdiden bebeğinle hayırlı güzel ömürleriniz olsun hiç korkma Allah’ın izniyle herşey çok güzel olacaktır