Seydahmet 26. Haftada yumuşamam ve serviks uzunluğu 3.3 çıktı. Değerleri böyle olanlar kaçıncı haftaya kadar idare etti neler yaptı acaba. Doktorum kalkmadan yat 30 u çıkarırsın dedi
Didtas Seydahmet benim 32.haftamda incelme vardı 3 cm di. Geçenlerde gittiğimde 4cm olmuştu. Bir aydır yatıyorum ama evde
Denis19 Seydahmet canım bu belirti veriyor mu bide yürüyüş fln yapiyo.muydun mu ne tetikliyor ki rahim agzi uzunlugunu sonucta ayda 1 kontrole gidiyoruz surekli gidemiyoruz
Esra___ Seydahmet Cnmm bebeğim 21+4 günlükken yani geçtiğimiz cumartesi benim de 35 mm ölçtü normal dedi doktor aramızda neredeyse hiçbir fark Yok seninki niye yatmanı falan istedi acaba
Didtas Seydahmet inşallah tamamlarsın yatarken poponun altına yastık koy doktorum öyle söylemişti bana
Ntugba Denis19 canım ben kontrole gittiğimde herşey normal 2 gun sonra 4 cm açılmam olmuştu benim hic belli olmamıştı rahim ağzı uzunluğu gayet normaldi
Seydahmet Denis19 yürüyüş yapmıyodm canım evde bile çok kısıtlıydı hareketlerim. Aşırı kanamayla gittim baştan beri sıkıntılıydı gebeliğim takipteydim ama kanama sonrası 3.3 e düştü. Öncesinde 4 yü hep
Seydahmet Ntugba Allah’ın takdiri gerçekten ne yazdıysa o. Bi şey olmaz dediklerine oluyo erken Doğum dedikleri 40 ta doğuramıyo. Dua kaderi değiştirir. Dua etmekten başka çare yok. Tevekkül edecez bakalm
Seydahmet Esra___ idrar yapar gibi kanamam oldu geçen hafta canım. Çok yoğundu. Sıkıntılı geçiyor benimki
Seydahmet Esra___ idrar yapar gibi kanamam oldu geçen hafta canım. Çok yoğundu. Sıkıntılı geçiyor benimki
Esra___ Hhande doktorunuz riskli dedi mi bu duruma peki benim de 21.haftada 35 mm ölçtü ve normal dedi 18.haftamda 55 mmydi
[silindi] Seydahmet 26.haftada 2 cm’di 37+5’te doğum yaptım. Senin değerin mükemmel bence hiç kafana bile takma
Hhande Esra___ bu haftalarda düşmemesi lazım dedi canım erken dogum riskin var dedi çok erken daha dedi
Esra___ Hhande benimki de haftana göre normal dedi içim hiç rahat değil allah yardımcımız olsun üstelik çalışıyorum işyerim evime uzak yürüyerek gidiyorum
Hhande Esra___ benim hamileligim başından beri riskli ama canım içini karartma belki tedbir amaçlı öyle demiştir sen yine bidahaki kontrolde konuş bu durumu Rabbim yazmamış olsun sagsalim kucağımiza almayı nasip etsin bebisleri