Nurr-mom Merhaba hanımlar bu gece ıstırahat halindeyken sol omzuma bıçak saplanıyormuş gibi efsane bir ağrı sonrasında sol koluma yayılan bir uyuşma yaşadım. Daha önce yaşayan var mı sebebi nedir bilen var mı sabah doktora gideceğim beni ürküttü
Gulben_ Geçmiş olsun. Mutlaka doktora gözükün. Ben daha önce yaşamadım ama sol kol ağrısı ve uyuşma hep kalple ilişkilendirilir . Tedbirini almak lazım