Mrssmuge [silindi] ayni durum bende de oldu fakat bende ki istifra ediyordum doktor gaviscon icebilirsin dedi fayda etmedi pulcet dlye hap verdi sabah ac karnina ictim misss gibi :)
AsenaEmre [silindi] kuzum ben sabah aç karnına tahin yiyerek çözüm buldum bir tek şuan kahvaltı yapmak için tahin bekliyorum evde bitmiş o derece kesin çözüm oldu benim icin
[silindi] AsenaEmre hadi ya düzenli olarak mı midemizde yanma olcak ben ara sıra sanmıştım. Dun gece oldu süt içtim şuanda birşey yok ama tekrar olurmu bilemedim
AsenaEmre [silindi] 2o . Haftadan sonra başlıyor şuan ben 37 . Haftadayim gün içersinde yanma yaşadığım için sabah 1 tatlı kaşığı tahin yiyorum gün içinde rahat ediyorum . İlaçlar bile etki etmiyor
Meliiil23 [silindi] ya mide yanması bende de felaket oluyor ve soda içmeden geçmiyor arada bir dondurmada yiyorum iyi geliyor