Bende tek doz vurduranlardanım bir ay kolumdaki şişlik inmedi agrı sancı çok oldu yek çözümü kolumu sıcak tutmakta buldum sardım sürekli sıcak iyi geliyor bazı bünyede iğnenin etkisi çok uzun sürüyor kolunu sıcak tut parola devam et düzelecek inşallah