Kızlar başına gelen var mı acil 35haftamdayım normal kontrolüm vardı geldim nst de sancı çıktı yatışım başlatıldı
Şu an hastanedeyim ciğer geliştirici ine oldum açılma fln yok ilk yatışım da düzenli sancılar vardı sancı kesilsin diye 20dk ya bir 4tane ilaç verdiler kızlar korkuyorum gelir mi bu haftada kızım lütfen yardımcı olur musunuz?