Melisaalagoz Kızlar 39+0 oldum salak gbi acı yedim yerimde duramıyorum vajinam nasıl yanıyo Allah korusun şimdi sancım gelse doğuramam ya böyle bi aptallık nasıl yaptım bilmiyorum ☹️😥 korkuyorum vallahi şimdi sancım fln gelmesin diye
Gururunannesi Melisaalagoz bnde canm nasıl istiyro ama yemiyorum dikkat ediyorum. Mide surupu al cnm. Birde bol su iç
Burcu_NFUE Melisaalagoz kayınvalidem acı biberleri yedi yedi ellerini yıkamayı unutmuş tuvalete gitmiş taharet yapayım derken şeyini yakmış kavurmuş evde zıp zıp zıplıyordu sende onun gibi mi oldun 😂😂 ah kuzum ya geçer inşallah
Melisaalagoz Burcu_NFUE ahahahha Allah iyiliğini versin kız güldüm 🤣🤣🤣 bidaha acı yemem geçti çok şükür ama.sizde yemeyin vallahi dogururum diye çok korktum hem sancı hem acı dedim naparım ama dogurmadım çok şükür 🤣🤣