Kuubraa_ 35+2 kısmet ise bisey çıkmazsa 2 ağustos saat 10 a sezaryan olucam bu akşam utulerimi bitirdim valizi hazırladım video çektim uykuya gelirsek herkez şimdi rahatsın uyumaya bak doğunca görcem seni diyorlardı bende asıl doğunca rahatlicam dedim ama son haftalar olduğu için bi icimde tuhaf his oluştu hamilelikte uyumadım dogunca da uykular haram olucak dedim birde yapabilirmiyim becerebilirmiyim diye düşünüp duruyorum heralde son haftaların vermiş olduğu pisikoloji