Canım ben detaylı ultrasonda doktorum kalpte parlaklık olduğunu söyledi perinatolojiye yönlendirdi 2 hafta sonra gittiğimde kapanmıştı . Doktor demişti kendi kendine kapanır diye dediği gibidir oldu. O zaman 24 haftalıktım , ben içimi hep ferah tuttum çünkü gelişimini yavaş yavaş tamamlıyor bebişlerimiz elbette bazı aksilikler çıkabilir zamanla geçiyor gelişimini tamamlıyor 🥰