Kızlar geçen hafta tramwayda iken kadının biri tirnagima bastı o günden beri ayağım aciyodu bugün de yoğun ağrı ile hastaneye gittim iltihap olmuştu zaten iltihap aliyodu doktor ayak parmağıma morfin vurdu ve çekti dikiş attı bebeğe zararı olmaz dedi ama içim rahat etmiyo sizce bı şey olur mu yaaa 😔😔çok korkuyorum 31+0 haftalık bebeğim lütfen bilgisi olan var sa bilgi versin