Merhaba,
Kizimi 2018, Eylül ayında Hamilelik Kolestazi sebebiyle sezeryan ile doğurdum.
Su an 37 +6 günlük hamileyim ve normal doğum için beklemedeyim.
Doktorum sezeryan üzerinden 1 yil geçtiyse normal doğumun sakıncası olmadığını söyledi.
Onceki doğumlar a ait dikişler de herhangi bir sorun yoksa normal doğum yapilabiliyormus.
Doğum belirtileri olduğunda banyo yapmak , sicak su dolu küvette bir süre yatmak açılmaya yardımcı oluyormuş.
Bir de squat ve perine masaji yapmakta fayda var.