UrasEgeBabysMom Herkese selam🙋🏼♀️ Haftamda ikili tarama testi için doktoruma gittim ve Nub teorisine göre kızın olacak gibi gözüküyor, 16. haftanda tekrar bakarız dedi. Bebeğinizin cinsiyetini kaçıncı haftanızda öğrendiniz? 12. Haftada öğrenen var mı? 😊
ElifKaramanoglu benim o teoriye gore dogru cikmisti . tam hatrlamiyrm ama 16 da net ogrenmistik galiba